5.1.13

Happy New Year


Wat super lang geleden joh, ik mis dit bloggen zo en elke keer denk ik weer jaa ik moet er weer aan beginnen maar uit eindelijk denk ik dan toch weer doe dat nou niet want uiteindelijk stop je toch weer..
met dit bloggen steek je zoveel op, je weet altijd weer waar je de nieuwste collectie makeup (en fashion) kan kopen en wanneer en wat op dat moment in is.. zoooo heb ik dit gemist!
nou even een samenvatting over 2012 van mij : bagger, ik vond hett echt een shitttt jaar.. natuurlijk waren er (gelukkig) ook nog leuke dingen!
ik begin 2013 lekker helemaal opnieuw en hoop ook eens wat betere cijfers te halen want ik kan nu écht niet blijven zitten! ook wil ik 5/10 kilo afvallen! hopelijk lukt dit me allemaal!
ik ga nog even nadenken hoe vaak ik weer wil gaan bloggen maar ik denk 2 a 3 keer per week!

Wat zijn jullie goede voornemens?


6 opmerkingen:

  1. gelukkig nieuw jaar! mijn goede voornemen is minder stressen :)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat 2013 leuker wordt dan voor je!
    De enige goede voornemen is dat ik m'n mobiel niet meer mee naar boven neem zodat ik eerder slaap, maar dat was vorig jaar ook m'n goede voornemen die niet zo goed is afgelopen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥