14.6.12

part one ||SONGS OF THE WEEK.

Sorry dat ik alweer een lange tijd niet heb geupdatet, ik moest hard leren voor de proefwerk week en had geen tijd! Vanaf nu beloof ik dat er echt minstens 4 x per week een post online komt! Ik heb echt baalweek gehad ; opa in het ziekenhuis, proefwerken, stress etc. etc! Maar gelukkig is alles weer een beetje goed gekomen en dus ga ik er weer met volle moed tegenaan! Gelukkig zijn er altijd nog twee dingen die me opvrolijken ; Muziek & Fashion! Dus vandaag heb ik voor jullie mijn favoriete liedjes van dit moment!



Got Me Good - Cody Simpson
Dit is echt een super leuke zomer song waar je vanzelf blij van word!

Whistle - Flo Rida
Ook van deze song word je super vrolijk! Deze blijft wel een hele tijd in mijn hoofd zitten!

Starships - Nicki Minaj
Ondanks dat ik Nicki une petite peu weird vind, vind ik dit echt top nummer!
Starships are meant to flyyyy!

Wat is jullie lievelings liedje?


5 opmerkingen:

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥