23.6.12

wie oh wie ? || postproject!

Tumblr_m5x1mgmsuv1qm6onko1_500_large

ik heb het al op vele verschillende blogs gezien, het post project! ik weet niet wie op het idee is gekomen maar ik vind het echt een super leuk idee! 
voor de gene die niet weten wat het post project inhoud : je stuurt een leuke creatieve brief naar mensen die zich hebben opgegeven en bij die brief doe je een paar leuke dingetjes zoals bijvoorbeeld een thee zakje, een klein proefmonstertje etc. etc! ik heb dit al verschillende keren voorbij gekomen en het laat me niet los! dus nu voor iedereen die ook zo'n project wil doen.. doe mee met mijn postproject! dan kunnen we regelmatig échte post naar elkaar sturen met leuke dingetjes erbij en heb je af en toe nog iets leuks in de brievenbus!
als je geïnteresseerd bent geef dan even een reactie hieronder dat je mee wilt doen, dan ga ik even opzoek naar je e-mailadres en dan mail ik je voor wat meer informatie! :)

 Tumblr_m60r8pgt241r2s6who1_500_large
wil jij meedoen met mijn postproject?


15 opmerkingen:

  1. Oh super! Ik zou graag mee willen doen :-) email me? acid-waterfalls@live.nl

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heel erg fijn! Mijn e-mail is jlovesbeauty@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt mij echt heel erg leuk, maar mijn ouders houden er niet echt van als ik mijn adres aan 'vreemde' geef. Dus helaas moet ik passen. Wel echt heel erg leuk dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zie dit ook al super vaak voorbij komen en het lijkt me ook super leuk om het te doen!! mijn mail adres is: loveyourlifelove@hotmail.com

    liefs marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk idee! Ik heb alleen hetzelfde probleem als Roxanne, maar ik wens je wel veel plezier! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk, maar ik doe het al met andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeeh leuk!
    veel plezier' erg leuk zo'n postproject! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dart ik niet mag van mijn ouders maar veel succes ermee!

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaa lijkt me leuk! tenminste als je niet al vol zit haha. Ingebambi@live.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt met echt heel leuk! (:
    xArmaniBlogspot@hotmail.Be
    Om de moeite te besparen (:

    Liefs'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. he meid, ik wil graag meedoen!
    mijn e-mailadres : gorgeousmemories@hotmail.com

    liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben een beetje laat, maar ik zou graag meedoen!
    mijn emailadres; floorsstijl@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥