7.3.14

Holiday talk

Sorry dat jullie al een tijdje niks gehoord hebben maaaar het is inmiddels alweer een paar dagen vakantie, die trouwens vandaag ook weer afgelopen is jammer genoeg.. Deze vakantie heb ik echt wel heel erg veel gedaan. De zaterdag ben ik naar de carnavalsstoet wezen kijken en s'avonds was het zo ver, ik ben zelf lekker wezen carnavallen! De zondag, brak brak, heb ik een dagje gewerkt en toen ik thuis was ben ik meteen gaan slapen omdat ik de volgende dag naar Gent ging. Maandag in Gent heb ik lekker wat kleertjes geshopt, die ik eventueel kan laten zien als jullie dat willen? Toen s'avonds kwamen m'n beste vriendinnetje en ik nog tot de conclusie dat we nog wel een keer naar carnaval konden gaan die avond en dat hebben we dus ook gedaan! De dinsdag heb ik gewoon lekker uitgerust van alles en lekker pannenkoeken gegeten. Woensdag heb ik een hele dag gewerkt en gisteren, donderdag dus, ben ik naar de tandarts geweest.. auch.. en ben daarna nog even het centrum in geweest en even wat rondgeneusd! Vandaag is het heerlijk weer en dus ga ik zo maar eens lekker op de fiets naar een vriendinnetje en lekker de hele dag op het strandpaviljoen zitten, gezellig! Vanavond heb ik nog een verjaardagsfeest en morgen lekker weer een dagje niks doen, misschien gaan lunchen met een vriendin. Zondag moet ik werken en dat was de vakantie dan wel weer, voor het eerst heb ik echt het gevoel dat ik m'n vakantie effectief gebruikt heb. Ookal had ik toch wel iets meer aan school moeten doen, maar goed..



Favorite flower!



Hebben jullie een leuke vakantie gehad? Of is dat alweer even geleden?

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Geniet nog ff van je weekend :)

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om te lezen, nog een heel fijn weekend!! Ik heb helaas geen vakantie gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥