26.12.11

changes JOYCFASHION #2012

Een halfjaar geleden begon ik aan Joycfashion, ik dacht ; wel grappig! dan heb ik iets te doen in de vakantie!
Nouja.. het werd iets meer dan één vakantie want na een halfjaar zit ik dus nog steeds in die 'vakantie'?
In dit jaar heeft mijn blog leuke dingen meegemaakt ; ik kreeg pakketjes op gestuurd, ik kreeg veel reacties, en opeen vlogen ook mijn statistieken omhoog!
Tumblr_lv6ixgbq5i1qhywceo1_500_large
Nu geef ik even een paar gemiddelde statistieken van Joycfashion.blogspot.com
;  joycfashion heeft gemiddeld per dag 250 unieke bezoekers.
joycfashion heeft in het totaal (plusminus) 35000 pageviews.
joycfashion telt 153 berichten.
joycfashion heeft 1700 reacties op posts.
dat zijn dus even de 'algemene' statistieken, als je meer wilt weten over joycfashion kun je altijd mailen naar joycfashion@hotmail.com
404435_2930802634912_1406373711_3106037_394896426_n_large
maar ; vanaf 2012 zijn er een paar grote veranderingen :
1. als eerste ; vanaf 2012 word joycfashion een eigen domein! je kunt joycfashion dan vinden op joycfashion.com! maar ook joycfashion.blogspot.com blijft bestaan, dat is dus gewoon hetzelfde blog.

2. de berichten gaan veranderen, het blijft één bericht per dag, maar er komen ook regelmatig engelse posts op joycfashion omdat ik weet dat ik ook best wel wat engelse bezoekers heb. ook verander ik de schrijfstijl van mijn berichten! mijn post's zijn meestal nogal rommelig en ik wil ze vanaf nu écht netjes hebben!

3. de layout word anders, ik denk wel een beetje dezelfde soort lay-out! maar ik wil alles gewoon simpel maar classy houden!

4.  elke week is er één video, die gaat sowieso altijd over beauty dan weer een tutorial, review, stash-update enz! ideeën mogen in de comments geplaatst worden!

so ; wat je vanaf 2012 (en vanaf nu ook al een beetje) kan verwachten op joycfashion ;

  1.  nettere/duidelijkere berichten.
  2.  nieuwe layout.
  3. eigen domein.
  4. elke week een video update.
  5. engelse posts.
Tumblr_ltubtq8l5j1qlqdhfo1_1280_large

De Lay-Out is inmiddels al veranderd!

24 opmerkingen:

  1. Leuke veranderingen! Fijne dagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je blog een jaar bestaat! Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk :) vooral dat je eigen domein krijg mag je trots op zijn haha :)
    fijne kerst nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen. Ik ben benieuwd!
    Gelukkig 2012 :Dx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat alles zo goed verloop, nog fijne kerst

    Travel in Style

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben erg benieuwd! <3
    je blog is al zooo erg leuk!
    je maakt hem iedere dag maar leuker en leuker! (:
    fijne feestdagen! <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben erg benieuwd! Je lay-out ziet er nu ook wel erg leuk uit! :)

    Liefs'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Zelf vind ik het wel een beeeeetje jammer dat er Engelse posts komen, maar dan krijg je natuurlijk meer bezoekers! Je kan ook de vertaling eronder doen, als je WIL.

    xoxo

    PS. Welk thema heb je? Ik vind je blog erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat het zo goed is gegaan bij jou:D
    En leuk dat je een eigen domein neemt!
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe weet je trouwens hoeveel bezoekers je hebt?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik krijg in het nieuwe jaar waarschijnlijk ook een eigen domein!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Omg, super dat je een eigen domein gaat hebben! dit wil ik echt ook super graag. :)
    Ik ben ook erg benieuwd naar de veranderingen :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk artikel! ik ben binnenkort 3 maandjes bezig!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! En echt cool dat je een eigen domein krijgt
    X Joy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben benieuwd naar de veranderingen!
    De lay-out is echt leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kei leuk, ben blij voor je dat de site zo goed gaat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben erg benieuwd!
    Leuk dat je een eigen domein krijgt.
    Alvast heel veel succes en plezier ermee :)

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥