13.12.11

my favorite music at the moment.

ik luister niet zo veel 'verschillende muziek.
als ik een liedje in mijn hoofd heb kan ik die echt heel vaak luisteren en ik word het nooit gauw beu!
dit zijn mijn top 3 liedjes van het moment!
van alle 3 kan ik ze echt wel super vaak beluisteren omdat ik er simpel weg gewoon aan verslaafd ben.
ik vind dat birdy haar liedjes altijd super mooi zingt, bruno mars vind ik gewoon een super goede zanger.
en justin bieber ft. mariah carey.. tja het droomkoppel haha! het filmpje vind ik wel een beetje 'ordinair' voor zo'n oude vrouw (naja.. 43) een beetje te flirten met een jongen van 18.. yeah right maar goed! het gaat om het idee en ik vind het een geslaagde kerst hit!

birdy - skinny love.
bruno mars - it will rain.

                                           justin bieber ft mariah carey - all i want for christmas.. is you.

welke liedjes vind jij leuk?

9 opmerkingen:

  1. Deze 3 vind ik ook heel leuk :D Dat filmpje met Justin Bieber is inderdaad een beetje raar af en toe maar ach, het gaat om het lied zelf :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nummer 1 en 2 is ook momenteel grote favoriet bij mij.
    Voor Justin Bieber heb ik het niet zo (behalve de liedjes: never say never en misletoe)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha oude vrouw =P. Ja ik geef je wel gelijk, ze is best wel oud =o! Maar leuke nummers ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mijn trainster heeft een stukje van skinny love in haar wedstrijdmix en dat heeft ze ons ook stiekem geleerd :x

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥