10.7.12

my summer wishlist || personal

volgende week ga ik lekker shoppen! dus alvast daarvoor laat ik jullie nou mijn wishlist zien met dingen die ik ongeveer wil! natuurlijk kan het er wel eens van afwijken omdat op polyvore de items uit amerika/engeland komen en ze die niet in nederland hebben hihi! ik ga shoppen/ steden verkennen en als je daar woont zie je me misschien nog haha! natuurlijk komen er ;shoplogs online van mijn shopsessie!
made on polyvore.com

wat willen jullie graag kopen in deze vakantie? 

17 opmerkingen:

  1. Ik wil daar ook wel een paar items van. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingentjes zeg!

    XOXO,

    xcomemoda.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind alle dingen leuk! echt mijn stijl :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk!
    die mobielhoesje is ook echt leuk'te cute! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke wishlist!
    Vooral het shirt met de tribal print vind ik erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke dingen!!vooral dat amerikaanse shirtje(ik heb m zelf hihi)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke wishlist!
    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die oorbellen & dat rokje zijn echt super leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke wishlist! En wow ga je 7 dagen shoppen? haha!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke wishlist! Ik heb die studded cross ring bij de bijou brigitte gezien trouwens! Ik vind het rokje met de ankers het leukst!

    x

    p.s op mijn blog is een winactie bezig misschien wil je meedoen?

    lifelaughandhappiness.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh wat leuuk!
    Dat shoppen én je wishlist haha ;)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb nog niet echt wensen voor de vakantie, maar hoop wel een Inglot palette samen te stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh leuke spulletjes :D

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥