2.10.11

gastbloggerpost; Rachel stelt zich voor!


Hoi meiden!

Ik ben de nieuwe gastblogger van Joyce, en ik kijk er nu al naar uit om twee keer per maand voor jullie te schrijven!
Ik ben Rachel, misschien kennen jullie me al van OhsoRachel.tk ? Dat was eerst mijn blog, maar aangezien ik geen tijd had om voldoende te posten, ben ik gestopt.
Echt super dat ik nu toch weer kan doen wat ik leuk vind, schrijven, bloggen, alles !
En zodat jullie me wat beter kunnen leren kennen, gaat mijn eerste post over ' my favorites ! '

nail art; ik heb bijna iedere dag andere nagellak op, ik vind het gewoon leuk om ermee te experimenteren! De reden dat ik hier aan begonnen ben, is absoluut http://www.youtube.com/cutepolish, de mooiste kunstwerkjes, maar toch heel simpel te maken !

Tumblr_lqidb69sj11qaal0co1_500_large

shops; mijn kledingstijl is lastig te beschrijven, van classy tot boyish, het verschilt best veel. Voor fabulous accessoires en rustige shirtjes ga ik het liefst naar Vero Moda. Maar ik draag ook graag drukke printjes en vrolijke kleuren, en daarvoor ga ik het liefst naar the Lady Sting of New Yorker.

accessoires; oorbellen! Gewoon lekker simpel, ze zitten meestal niet in de weg en zien er altijd wel leuk uit. Ik zelf, heb vier gaatjes in m'n oren, dus ik heb altijd nieuwe combinaties in, haha. Oorbellen zijn eigenlijk ook de enige sieraden die ik altijd draag.

Tumblr_lqy9ciqo8x1r05fcmo1_500_large

websites; natuurlijk, social media; twitter, hyves, facebook. Maar als ik even creatief wil doen, zit ik het liefst op www.polyvore.com, een website waar je zelf de mooiste kleding setjes kan ontwerpen, echt heel leuk! En anders, zit ik op tumblr (mijn tumblrlink), want ik hou gewoon van mooie pics !

Hopelijk heb ik mezelf goed genoeg geïntroduceerd? Dan zie ik jullie over twee weekjes weer!
Liefs, Rachel.

11 opmerkingen:

  1. Leuke introductie, en leuk dat je hier gaat schrijven. Ik ben erg benieuwd naar je artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben benieuwd! :D
    xoxo"sanne.
    www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ben ook zeer benieuwd!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! ben benieuwd naar de rest (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk dat je gastblogger bent geworden!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa, rachel! ik mistte haar blog al, leuk dat ze nu hier gaat schrijven. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een lieve reacties !
    Ik heb nu alleen maar meer zin om voor jullie te schrijven, x

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥