3.2.14

Oh yes, books!

Oké oké, ik denk dat het tijd is om wat meer te vertellen over mijn Goede Voornemens. Op mijn lijst van Goede Voornemens, ja lijst ja het zijn er namelijk 30, staan naast zaken zoals gezonder eten en meer water drinken ook nog andere dingen. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik dit jaar toch echt wel elke twee weken een boek moet lezen dus dat betekent dat ik er nu 2/3 uit moet hebben gelezen and oh yes, I did! Ik vind boeken trouwens echt super, ik hou van lezen maar de afgelopen paar jaar wint toch mijn telefoon altijd. Als ik dan in een boek aan het lezen ben en ik een whatsappje krijg is het meestal gedaan met de pret en stop ik met lezen. Maaaaar aangezien ik nu ook met mezelf heb afgesproken dat ik me eens aan mijn afspraken moet houden lees ik nu toch echt wel braaf elke twee weken een boek. In de eerste week van januari heb ik het boek Klem van Mel Wallis de Vries gelezen and oh damn, dit is een aanrader! Voor de rest heb ik een Engels boek gelezen Remember me van Sophie Kinsella, dit boek is op zich wel leuk maar ik vind het een beetje eenzijdig. Nu ben ik inmiddels begonnen in mijn derde boek en dit heet Games4girls over dit boek kan ik nog niks zeggen want ik ben immers pas net begonnen. Voor de rest wil ik nog een paar boeken lezen van John Green, ik wil the Perks of Being a Wallflower lezen en ook wil ik alle delen van de Hunger Games eindelijk eens gaan uitlezen. Dit eventjes over mijn 'boekenproject', voor de rest houd ik me op het moment bezig met school, thee drinken, school én school. Verslagen maken, samenvattingen maken, leren. Volgende week heb ik weer toetsweek en ik heb veel, erg veel te doen dus ik denk dat het tijd is om weer verder te gaan met het schoolwerk. I'll keep you updated!


Books: The love of my life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥