2.2.14

Times change

Inmiddels is het alweer Februari er is alweer een maand van 2014 voorbij, time flies. 2014 is goed, 2014 is slecht. Ik heb een hele lijst met Goede voornemens gemaakt en ik hoop en ik hoop dat er dit keer eens wat meer terecht komt van dingen die ik met mezelf afspreek, dat is trouwens ook één van mijn goede voornemens. Ik zal later nog wel wat meer over mijn goede voornemens vertellen. Het jaar is nog maar net begonnen en ik heb alweer genoeg dingen meegemaakt waar ik de rest van het jaar nog aan herinnert ga worden goed én slecht, maar ofcourse things will be okay. Dit even over m'n persoonlijke leven, nu weer verder over m'n blog. Goed, natuurlijk is er weer maar eens niks terecht gekomen van al mijn plannen die ik met mijn blog had maar nu heb ik besloten dat ik gewoon iets ga posten wanneer het me uitkomt, wanneer ik er zin in heb én wanneer ik er tijd voor heb. Ik heb altijd zin om te bloggen maar het komt me gewoon niet zo vaak uit omdat ik het nogal druk heb met school en werk en tja, dan gaat het allemaal niet zo soepel. Ik ben erachter gekomen dat veel meisjes van mijn school ook een blog hebben en al die blogs zijn zo leuk en mooi en aaaah dat heeft me echt weer veel inspiratie bezorgd om te gaan bloggen vandaar deze post. Mijn blog zelf heb ik trouwens helemaal aangepast, een hele nieuwe layout en dat is hopelijk ook een beetje een nieuwe start van de inhoud van mijn blog. Ik ga niet meer bloggen zoals vroeger zovan elke dag zo'n standaard post zoals heel veel bloggers over nieuwe make up die word gelanceerd en nieuwe nagellakjes en dit en dat. Ik ga wat meer over mijn eigen leven bloggen en natuurlijk als ik ga shoppen of ergens naar toe ga komen er foto's online. Ik wil niet meer een standaard blog hebben, een beetje anders dan andere blogs en ik hoop dat dit lukt en ik zo een beetje mijn eigen blogger stijl kan gaan ontwikkelen. Ook ga ik meer dingen met mijn camera doen want ik heb eigenlijk een heel erg mooie en goede camera die altijd maar niks ligt te doen. Hopelijk heb ik jullie genoeg geïnformeerd.
Ik hoop  trouwens dat het goed gaat met jullie en dat jullie 2014 goed begonnen is!

♛ | via Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥