11.2.14

Valentinesday, school work and Amsterdam.

Om een lang verhaal kort te maken: School geeft me stress! Ik heb deze week dus schoolexamen week and oh god it's killing me.. maar goed het zal snel genoeg weer weekend zijn en het word hopelijk echt een leuk weekendje. Vrijdag is het Valentijnsdag en voor het eerst heb ik zin in deze dag en een Valentijn heb ik (zoals gewoonlijk) niet eens. Vrijdag ga ik samen met een vriendin gewoon lekker een meidendagje houden en pizza's maken en misschien nog cakejes dus dat word best wel gezellig! Ik ben trouwens ook bezig met Valentijns DIY's die ik op internet vind, waar ik niks aan heb omdat ik zoals ik al eerder zei niet eens een Valentijn heb maar goed. It's fun making it! Zaterdag ga ik gezellig met mams een dagje naar Amsterdam en we gaan op aandringen van mij naar de Huishoudbeurs, een paar jaar geleden ben ik daar eens naar toe geweest en ik vond dit zo leuk dat ik eigenlijk vorig jaar al heel erg zat te zeuren dat ik daar naar toe wilde gaan. Mijn moeder beloofde me toen dat we dit jaar zouden gaan en afspraak is afspraak dus zaterdag is het tijd om weer eens naar the love of my life, Amsterdam te gaan. Ik ben ook al druk bezig met een kamer te zoeken in Amsterdam, al duurt het nog anderhalf jaar een goede voorbereiding is het halve werk.. of is dat geen uitspraak? Voor de rest houd ik me op dit moment bezig met blogs bekijken en tja... leren, dus daar ga ik maar weer eens mee verder. Speak you next time

 Tumblr

1 opmerking:

  1. Leuk om zo een meidendagje te houden, houdt je ook even lekker van de stress van school af. Heel veel succes met je examens

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥