27.8.11

fake uggs?!?

haaai iedereen!

het is weer herfst dus moeten we ook wel wat gaan denken aan de warme kleren!
heb jij al een nieuwe jas of nieuwe schoenen? ik heb nog geen nieuwe jas maar wel nieuwe schoenen.
en omdat ik nogal van team uggs ben heb ik dit jaar wéér uggs.
de vorige jaren nam ik altijd echte uggs maar van dat geloof ben ik eventjes afgetrapt en ik ben nu eens gaan kijken of de scapino mooie fake uggs had! ik heb gekozen voor zwart omdat ik alle kleuren heb behalve die!
let's take a look! ;




ik vind die details vooral leuk ;
detail 1; de zilvere steentjes op de schoen.
detail 2; je kan ze zegmaar 'omvouwen' en dan komt het merk van de schoen er te staan.


en... wat vinden jullie van deze uggs?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥