5.8.11

luxe fashionista day.

Goeiemiddag!

Vandaag ging ik mijn dag eens anders doen dan anders, het leek me leuk om echt verwend te worden en als een icoon door het leven te gaan. De dag begon voor mij om 12 uur, toen had ik aan mijn butlergevraagt voor een ontbijt! Ik kreeg dus 2 luxe broodjes met kaas toen ben ik gaan douchen en  de nieuwste trendy make up op gedaan.Toen heb ik op internet allemaal filmpjes gekeken over make-up en andere dingen en toen werd het tijd voor de lunch dus riep ik mijn butler en kreeg ik een croissantje, haha ik vind het heerlijk om verwend te worden!
Nou tot nu dus.. mijn luxe dag haha. Straks misschien nog naar Monte-Carlo dat zou mijn dag helemaal compleet maken! Morgen ga ik om 3 uur naar een vriendin toe en 's avonds naar een feest dus ik weet niet of ik morgen nog wel blog! Waarschijnlijk nog 's morgens eventjes om deze dag nog uitgebreider te vertellen wat er hierna nog gaat gebeuren! Ik heb trouwens ook een nieuw design van dit blog, hoe vind je hem?

xoxo,
joyce.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥