22.9.11

herfst 2011! +style fotos.

haaai lieve volgers!




het is weer zo ver hoor sinds gisteren is hett ... herfst! oke... eigenlijk leek deze zomer ook al een beetje op herfst maar elk jaar vanaf 21 september kunnen we het herfst noemen! ik vind de herfst altijd wel zoooooo'n verschikkelijk leuke tijd! echt niet normaal hoe leuk ik dat vind! de blaadjes vallen van de boom, halloween sinterklaas komt weer in het land. :D alle voorbereidingen voor kerst oud en nieuw.
jullie zullen wel denken.. die meid is gek! nouja... haha! bij halloween komen er altijd mensen aan de deur en mama en ik maken altijd halloween donuts, chocolade spinnen en van alles zo gezellig! over sinterklaas ;  ik geloof niet meer in sinterklaas hoor maar ik vind het gewoon zo gezellig.. omdat mijn zusje net 3 is en zij nu net een beetje in sinterklaas gaat geloven is het natuurlijk ook heel leuk voor haar! en met de familie enzo! kerst vind ik integendeel ook heel leuk! en oud en nieuw... tja dan moet ik altijd oliebollen verkopen! haha, maar ik dwaal iets te ver uit naar de winter! eigenlijk wou ik het over ooglook tips hebben van de herfst maar ik ben nu al iets te ver uitgedwaald dus laat ik het maar over de herfst hebben en nog eventjes wat style foto's van de herfst posten! dit najaar zie je vooral donkere nude tinten met soms  donker rood en blauw erbij! wat je ook vaak ziet deze winter zijn een soort van beige badjassen die modellen dan over iets fels aan trekken.. zou jij zo'n  'badjas' aantrekken?

dit zijn de style outfitsss ;   (alle foto's komen van www.trendstyle.net)












9 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!
    Het enige wat ik leuk vind aan de herfst zijn de blaadjes zie rood/geel zijn en naar beneden dwarrelen! Haha.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nicw, mooie kleuren in de outfits!

    ♥ Lots of love, Lisette ♥
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De herfst vind ik niet zo leuk, ik heb liever de winterrr :)
    Leuke layout trouwens!
    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die trenchcoats zijn supermooi!
    haha ja herfst is ook niet mijn favoriete seizoen! bij ons doet niemand aan halloween hier;o
    ik wist niet dat dat in nederland gebeurde haha;p
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke foto's!
    Wat heeft jouw blog trouwens een prachtige lay-out, dat viel me meteen op!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke post meid!
    ook je nieuwe lay-out helemaal top!
    ik ben heel blij met het pakketje!<3
    ik had er even geleden ook een stukje over geschreven :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk, vooral de jurkjes. Dit gaat niet over dit stukje, maar ik moet het toch even kwijt; je opmaak is echt super!

    liefs roos

    www.themostbeautifulblogintheworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥