19.9.11

i love u guys but i'm sorry!

haai lieve volgers!


wat fijn dat jullie mijn blog bezoeken!
ik wil ook altijd jou blog bezoeken en op reageren..
maar er is een probleem. mijn laptop doet heel raar en geeft bij alle site's met;
.blogspot.com een foutmelding. ik moet dus steeds naar de bibliotheek of naar mijn opa en oma gaan om dus een keer te kunnen reageren! dit heb ik natuurlijk wel voor jullie over maar verwacht dus niet heel veel reactie's! mijn laptop word woensdag hopelijk gemaakt en dan kan ik weer random reagerenn!
ik hoop dat jullie hierdoor niet mijn blog nooit meer gaan bekijken.. sorry maar ik kan er echt niks aan doen op dit moment!



1 opmerking:

  1. niet erg meis <3
    ik heb je pakketje binnen!
    ik heb er een post over geplaatst.
    heel leuk, bedankt!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥