5.9.11

review; essence @holografics eye mousse. ; LIL@C.

haai lieve volgersss! ik ging dus (jaja) weer naar de kruidvat en toen kwam ik deze tegen en ik dacht. ook 1 euro waarom ook weer niet (hij lag in uit verkoopbak dus ik weet niet of ze hem overal nog hebben) .. hier komt dus de review over de essence @holografics.


                                       ja... het ziet er echt slordig uit! zo kreeg ik hem dus.
                                          inside ;;


·         Heeft het product een lekkere geur? Ik ruik niet echt aan oogschaduws. * ruikt aan oogschaduw*  het ruikt gewoon normaal.
·         Heeft het een goed pigment? Jaa heel erg! Het is een oogschaduw mousse dus als je hem aanbrengt heeft hij echt een goed pigment en als je hem wat beter uitsmeert dus wat minder..
·         Kun je hem goed zien op je huid?  Jep!
·         Blijf je het product lang zitten? Je kunt de oogschaduw nog twee uurtjes zien. Best kort dus…
·         Zou je het product opnieuw kopen? Ten eerste; het was de laatste uit het rek. Ten tweede; nee, ik heb nu genoeg paarse kleurtjes.







9 opmerkingen:

  1. leuk leuk. jammer dat hij kort blijft zitten. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Superblog heb je, mooie lay-out!
    Elkaar volgen?
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zou ik eerst ook kopen maar ik vond hem achteraf toch een beetje te fel haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een kleur. jammer dat hij niet zo lang blijft zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk , jammer dat hij niet heel lang blijft zitte :(

    Liefs ' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was nog bezig met de tag haha. Omdat mijn blogspot de berichten soms niet opslaat en ik ze vaak per ongeluk weg klik poste ik het alvast zodat ik niet steeds weer opnieuw zou moeten beginnen wanneer ik het weg had geklikt. En dan kan ik natuurlijk wel mijn bericht opslaan maar daar ben ik te lui voor haha.

    Jammer dat het er na 2 uurtjes weer bijna af is. Ik vind de kleur wel erg opvallend, leuk!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleur! Jammer dat hij er zo snel vanaf is. Dankje voor je reactie, ik volg jou nu ook. (al zie ik niet dat je mij hebt gevolgd ahah)
    Xoxo"Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk meidd!
    Krijg ik mijn pakketje nog : $ ?
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je reactie nog! Ik denk dan toch dat ik voor Liefske ga!
    Heb je trouwens je layout veranderd? -of je layout is me nog niet eerder opgevallen ofzo, maar in ieder geval:- Het ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥