7.8.13

Fave apps of the moment



Apps, er zijn er zoveel tegenwoordig. Voor welgeteld elk dingetje is er wel een app denk ik, er zijn inmiddels al meer dan 450.000 Apps en dat alleen nog maar voor de iPhone! Zelf gebruik ik ook aardig veel apps en vandaag zal ik m'n leukere apps aan jullie laten zien. Natuurlijk heb ik ook standaard apps als Whatsapp, TwitterInstagram & Facebook maar ik denk dat jullie die allemaal ongetwijfeld al kennen.




Dit is mijn mapje en het heet lovely apps. Hier zitten al mijn apps in die ik naast Whatsapp, Twitter, Instagram & Facebook heel erg vaak bekijk, speel of doe. 
Style.com :  Dit is dé app voor iedereen die in to fashion is. De laatste modeshows, de laatste fashion events én de laatste style videos in één! Verrrrrrrry lovely!
Polyvore : Iedereen kent de app Polyvore wel, daar kan je zelf je setjes en combinaties maken van de leukste kleren. Toen ik ontdekte dat er ook een app van was moest ik die natuurlijk meteen downloaden. Heeeel erg handig, dan hoef je toch niet altijd de computer aan te zetten om je favo setjes te maken!
Girlscene : Dé laatste tips trucks en informatie over Fashion Beauty & Life style. Love reading these posts!
ElleUK.com Horoscopes :  Altijd op de hoogte willen zijn van je horoscoop? Daar is deze app zekerrrrrr geschikt voor.
Baby&me : Aww deze app is zooo cute. Voeg een foto van jezelf toe en ze bepalen hoe je baby er later uit gaat zien. (niet dat dit helemaal klopt want m'n zusje en ik hadden exact dezelfde baby hahah)
Workouts : Álle workouts op een rijtje buik, armen, kont, cardio en benen. Heel handig voor als je is sportief bezig bent.
Tumblr : Tumblr, wie kent het niet? Reblog je favo posts en let them shine on your blog! 
Bloglovin' : Met deze handige app lees ik elke dag elk blog wat ik volg en hoef het zo niet meer op de computer te doen. Veryyyy easy.
Candy Crush : Hmm, ja wat zal ik hier eens over zeggen? I'm sooo addicted this ain't normal. Verschuif de snoepjes en zorg dat je je level haalt.. Ik zit in level 95 maar ik zit wéér eens vast.


Dit zijn mijn favoriete apps ongeveer! Wat zijn die van jou?

4 opmerkingen:

  1. Whatsapp, Facebook, Twitter, Instagram en bloglovin'. Lekker standaard haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De naam Candy Crush doet me zo erg denken aan Wreck it Ralph =]! De enige app die ik echt gebruik is Wordpress.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om te zien! Ik ga zeker eens kijken naar de Workouts app, want die lijkt mij wel heel handig. Mijn favoriete apps zijn toch wel Outlook, Whatsapp, Twitter, bloglovin, Facebook en ik heb er nog een aantal spelletjes opstaan zoals Diamond Dash en 4 plaatjes 1 woord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeeuk :D ik word helemaal gek van Candy Crush, doe 'm nu niet meer haha!
    Mijn mobiel kan geen apps aan, dus ik heb alleen Facebook en Geocaching! Hopelijk heb ik snel 'n nieuwe foon als m'n abonnement verloopt :) en daar kunnen er hopelijk meer op!

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥