29.8.13

Fave Summer Tumblr outfits.

Ik hou ervan om inspiratie op te zoeken op sites als Tumblr of Weheartit. Alhoewel het bijna geen zomer meer is (op sommige dagen toch weer wel) heb ik hier voor jullie nog een paar outfits die ik echt super vet vind. Ik hou echt van een leuk shirt met gave shorts  of een rokjeeen leuke tas en wat mooie accessoires erbij dat maakt me echt super blij. Al deze outfits zijn definitely outfits die ik aan zou doen (niet naar school trouwens) maar oh what a shame I don't have items like this in my closet. Sommige items heb ik ongeveer wel maar die kan ik dan niet zo tof combineren als de outfits van deze pictures!
Wat doe jij het liefst aan in de zomer?

Untitled



weak ass club
London.
Outfit (: | via Facebook
Outfit (: | via Facebook
Outfit (: | via Facebook

8 opmerkingen:

  1. Ik hou van zulke foto's! Dan wil steeds ook al die kledij hebben :p x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super tof allemaal! Die laatste outfit vind ik echt heeeerlijk <3
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk echt prachtige outfits! Ik word echt altijd jaloers als ik die foto's zie, dan vind ik mijn kleren zo stom :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De 3e outfit vind ik echt heel erg leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de 1e en de 4e echt heel erg gaaf. Leuk gedaan allemaal.

    x
    je nieuwe volgster

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥