22.8.13

Healthy & Delicous

Brizsi D* | via Tumblr

Nu de vakantie voorbij is en school begint ga ik weer beginnen met gezond eten want dat schiet er in de vakanties meestal een beetje bij in. Vandaag ga ik wat foto's laten zien en wat producten bespreken die niet alleen lekker zijn maar ook heel erg gezond en beter dan koekjes snoepjes & chips! Deze producten zijn trouwens niet alleen gezond & lekker maar helpen ook echt tegen dingen zoals wallen & vlekjes op de nagels.

<3<3<3


Kiwi's & Aardbeien zijn heel erg goed voor je, ze zorgen voor een mooie huid en ook helpen ze tegel wallen en zorgen er voor dat je tanden witter worden.Ook grapefruits & sinaasappels zorgen voor een mooie huid en ook zorgen ze voor een mooie glans in het haar.Als je vlekjes op je nagels wil weghebben zijn vooral ongezouten noten & peulvruchten een must voor jou! Als je je ogen wil stimuleren moet je meloen, tomaten & wortels eten. Voor de rest zijn vooral citroenen & kiwi's heel erg goed voor je, dus die zou ik zeker eten als je die in huis hebt. Een gezond drankje is groene thee, dat is eigenlijk zelfs beter dan water. Groene thee is eigenlijk goed voor alles, het verlaagt stress, slechte adem & tandbederf. Ook helpt het je metabolisme. Als je brood eet is vooral heel erg volkoren brood goed voor je. Ook avocado is een gezond beleg voor je boterham. En als je chocolade wilt eten is pure chocolade zo verkeerd ook niet!


Twitter / AcneSkinSite: More Reasons To Eat Fruit! ...
deze foto's vond ik op wehearit.com
En natuurlijk, een koekje of snoepje op z'n tijd maakt ook niet uit.
Enjoy!


12 opmerkingen:

  1. Leuk en motiverend! Toch zo eventjes langs de winkel dan maar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jumm.. de plaatjes zien er al goed uit haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke, ik ga vanmiddag naar de winkel! Veel te lekkere foto's :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm ziet er goed uit! Krijg alweer zin in lekekr fruit haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wauw, al dat fruit! :)

    Neem deel aan de give-away voor het één jarig bestaan van mijn blog!
    http://leenphilips.blogspot.be/2013/08/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeh naiss,
    lekker! <3

    Leuke blog trouwens

    xx

    http://allthatmatters.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat ziet al dat fruit er lekker en goed uit!
    Aaaaah, ik krijg er spontaan trek in en dat terwijl ik net mijn avond eten naar binnen heb gewerkt;p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I would kill for some blueberries, bij wijze van spreken. Echt heerlijk fruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handig om te weten welk soort fruit waar goed voor is :)

    BeantwoordenVerwijderen

♥Thanks for your comment, i will visit your blog soon.♥